Bura Da Bir Yalnışlık Varda Bulamadım San Ki

Başlıktaki 4 yanlışı da bulup sinir olduysanız bendensiniz:)

Daha az bulduysanız muhtemelen sinir olan kesimden değilsiniz, ne mutlu.

Dahi anlamındaki de yi doğru yazabilen, kelimelerdeki imla hatalarından hiç haz etmeyen, anlatım bozukluklarından nefret eden insanlar, bunların hiçbirine dikkat etmeyenlere göre bir anlık da olsa gereksiz bir kendini üstün görme tribine giriyor. Hatta bu da de ayrımını yapamayan sizden daha üst bir kademede çalışan bir kişi, öğretmeniniz ya da bir büyüğünüzse durum daha da vahimleşiyor.



Sevgili benim gibi dahi anlamındaki de yi asla affetmeyen dostlarım, (blogumu benim zorumla okuyanları saymazsak kimse okumuyor, dolayısı ile bu söz bana geliyor:) ), bırakın bu işleri. Evet biliyorum dahi anlamındaki de yi herkesin doğru yazdığı bir dünya elbette daha güzel olurdu, ama olmuyor işte:) İlgilenmeyiverin yanlış yazılanlarla, boşverin, hayat ne güzel, kelebekler falan. 


Sevgili dahi anlamındaki de yi sallamayan dostlarım, (bu da her ihtimale karşı okuyan olursa diye:) ), siz de bir odaklanıverin şu işe, doğru yazın, üzmeyin şu insanları, malzeme vermeyin. Çok kolay aslında, dahi anlamındaki de, bağlaç ki ve soru eki mi ayrı yazılır, bu kadar. Herkez değil, herkes, yalnış değil yanlış, yanlız değil yalnız:).


Aslında hepimiz biliyoruz ki, ne imla hatası yapmayanlar yapanlardan daha zeki, ne de çözülmesi gereken en önemli derdimiz bu, öylesine bir yazı işte bu da, fazla takılmamak lazım:)

Yazımın unutmak istemediğim kısmına gelince, bu yazıda böyle bir şey yok galiba ama karikatürleri çok sevdim, bence onları unutmak istemiyorum:).


Yorumlar

  1. Bir de her "şey" ayrı yazılır :)))) Buna da dikkat etsin ikinci kategorideki insanlar :)

    YanıtlaSil
  2. Bu arada yazdıklarını şimdi okudum :) ilk anda karikatürlere gözüm takılınca yazılara dikkat edememişim.

    Yazı dili önemlidir, kendi adıma konuşayım; sözlü ifade yeteneğim iyidir ama yazılı olarak 2 satırı bir araya getirene kadar canım çıkar...

    bu arada, iyi oldu bu blog. bak ne güzel içimizi döküyoruz :)
    hayırlı olsun...

    takipteyim.
    selamlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, sevindim takipte olmana:)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

İnsan Neden Mutlu Olur?

Mr.Nobody - Bay Hiçkimse (2009)

Kaplumbağa Terbiyecisi