Hatırımda Kalanlar

Evet, kabul ediyorum, blogumun adı birazcık naftalin kokuyor. Şöyle, görmüş geçirmiş, ununu elemiş, eleğini tavana asmış nidasıyla öğütler verecek bir havası var. Gel gör ki, ne ben öyle biriyim, ne de çok şey biliyorum. Sadece anlatmak istediklerime en yakın bu ismi buldum. 

Ne mi anlatmak istiyorum? 

Aslında bir şeyler anlatmaktan ziyade, unutmak istemediğim şeyleri biriktirmek istiyorum bu blogda. Çünkü, unutuyorum, unutuyoruz. Yaşadıklarımızı, öğrendiklerimizi, hissettiklerimizi, istediklerimizi, başardıklarımızı, başaramadıkarımızı, hayallerimizi, kısacası her şeyi zamanla ya unutuyoruz, ya da işimize geldiği kadarını hatırlıyoruz.

Aldığımız kararları unutuyoruz. Pazartesi rejime başlıyoruz, hoop  çarşamba unutuyoruz, kitap okuyoruz, çok seviyoruz aradan 2 yıl geçince, "hıı o kitabı okudum ben çok güzeldi" diyoruz, başka ipucu yok. Film seyrediyoruz, "hani bi adam vardı neydi onun adı" demeye başladığımız zaman kalmıyor birşey. 

Madalyonun öteki yüzü de var tabi, unutmak bize verilen ödül de olabiliyor. Acılarımız da var hayatta, silip atmak istediklerimiz. Bu yüzden unutmak, her zaman kötü değil, ama ben unutmanın bu tarafı ile değil, diğer tarafıyla, yani unutmak istemediklerimle ilgileniyorum. 

Bu blogda yazacaklarım tamamen "benim" unutmak istemediklerimi içeriyor. Bu bir şarkı da olabilir, bir karar da, bir düşünce de olabilir, bir kitap ya da film de, ya da bir his. Herşeye hazırlıklı olun.

Küçük bir not: İntihalden pek korkarım, yani birinin düşüncesini kaynak vermeden kendi düşüncenmiş gibi anlatma durumundan. Bu yüzden yapmam öyle şeyler, yapılmasını da istemem. Ama oldu ki fark etmeden  esinlendiklerimin, kendi fikrim sandıklarımın arasından böyle şeyler çıkarsa, şimdiden, peşin peşin özür dilerim, fark ettiğim anda da gerekeni yaparım. 

Bakalım neleri unutmak istemiyorum. 

Yorumlar

  1. yeni yazı yazmayı unutma sakın! :)

    YanıtlaSil
  2. trivial pursuit vari bir yazı olmuş kalemine sağlık :) Direnbloger

    YanıtlaSil
  3. unutmam, unutmam sevgili bherefu, olmadı buraya yazarım yeni yazı diye:)
    teşekkür ederim sevgili mck, trivial pursuit içindi hepsi, itiraf ediyorum:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

İnsan Neden Mutlu Olur?

Mr.Nobody - Bay Hiçkimse (2009)

Kaplumbağa Terbiyecisi