Yeni Hayat

Uzuun bir aradan sonra, zaman zaman elimde olan zaman zamansa olmayan sebeplerden mütevellit biraz ihmal ettiğim, bu arayı hak etmeyen bloguma bir dönüş yapayım dedim.

Öncelikle özür dilerim sevgili blogum. Yazmadığım aralıkta elbette unutmak istemediğim bir sürü şey yaşadım, gördüm, okudum ama sana yazmadığımdan çoğu gitti bile aklımdan. 

Başlığa aldanmayın, Orhan Pamuk'un kitabını yorumlayacak değilim. Neler mi yaşadım?


Yazmadığım süre zarfında, sevgili ailem +1 olarak yaşamına devam ediyor. İki kişilik çekirdek ailemize katılan minik varlığın şu anda bütün dünyam olacak şekilde beni bu derece ele geçireceğini tahmin etmemiştim itiraf ediyorum. Benim gibi çöp torbası bile almadan önce 3 gün araştırma yapan birinin hayatına tam da merkezden giren minik varlık biraz zorluyor doğrusunu söylemek gerekirse.

Elbette bu günler de geçecek (ki bir kısmı unutmak istediğim şeyler diye bir blog um olsa oraya yazmaya daha uygun gibi :) ), ancak şu an durgun, dibi gözüken, kumlu bir denize bir dalga gelmiş de tüm kumları kaldırmış sanki. Bu ara sadece kumların eski haline dönmesini bekleyen bir hal içindeyim ve bu biraz zaman alacak biliyorum, olsun.

Hazır unutmamışken bebek bekleyen/isteyen annelere birkaç notum var. Özellikle anneler dedim çünkü annlere çook büyük bir yük düşüyor. Benim söylemek istediklerim madalyonun öteki yüzündekiler, zorluklar. Bunları elbette ben de biliyordum ama yaşayınca çok daha iyi anlaşılıyor ve hepsi tamamen doğru, test ettim onayladım:)

 Öncelikle, hayatınız tamamen değişecek ve artık hiç bir şey eskisi gibi değil (bence cümleyi birdaha okuyun ve buna hazır mısınız emin olun, gerçekten eskisi gibi değil yani) çünkü size muhtaç ve uzunca bir süre tamamen size bağlı bir varlık var. Örneğin dışarı çıkmak istiyorsunuz ama artık hiiiç eskisi gibi kolay değil. Özellikle bu durum bile başlı başına yeter bence, ki ben evde durmayı dışarı çıkmaya yeğleyen biriyimdir çoğu zaman.

Aslına bakarsanız eskiden yaptığınız birçok şey artık hiç kolay değil.

Günlük işlerinizi o uyumaya başladığında ters dönen kum saati süresince yapmak zorundasınız. Bu esnada önceliklendirme sizde, çünkü hem uyumak hem eskisi gibi kitap okumak, film izlemek, pineklemek istiyorsunuz ama zorunlu ihtiyaçlar öne çıkıyor, yapmak istediklerinizin çok azını yapabiliyorsunuz.

Eskisi gibi diyorum da, en önemlisi de "eskisi gibi" diye bir kavram hayatınnızda yok, eskiyi unutun gitsin.

Elbette uyku. Ah min el uyku. Deliksiz bir gece uykusu. Malesef bu da olmayanlar arasında.

Şimdilik bu kadar olsun, fırsat bulabildiğimde önceliklerim arasına girer de yazabilirim umarım.






Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

İnsan Neden Mutlu Olur?

Kaplumbağa Terbiyecisi

Hedonik Uyarlanma